Dołącz kiedy chcesz
_

Zajęcia Grupowe

_


Treningi grupowe to najlepsza forma wzajemnego wsparcia i motywacji! Już dzisiaj wybierz swoje zajęcia i dołącz do naszych Fit Lejdis! 
Na zajęciach grupowych każda kobieta znajdzie coś dla siebie! 

Nasi instruktorzy nie tylko zmotywują Was do działania, ale również w profesjonalny i bezpieczny sposób pokażą jak trenować mądrze! Precyzyjnie opracowane zestawy ćwiczeń to idealny sposób na poprawę kondycji fizycznej bez względu na wiek, predyspozycje fizyczne, kondycję czy cel do, którego dążycie!

Zalety zajęć grupowych:

  • większa motywacja do ćwiczeń
  • ogromny zastrzyk pozytywnej energii
  • zróżnicowane formy ruchu, łączące zalety treningu wydolnościowego i siłowego
  • wiele różnorodnych zajęć do wyboru
  • treningi dopasowane do preferencji każdej kobiety
  • idealny wybór aby stopniowo zacząć swoją przygodę z ćwiczeniami
  • ograniczona ilość miejsc to gwarancja komfortu i swobody podczas wykonywania każdego z ćwiczeń
SZCZEGÓŁY
_

Sprawdź jakie zajęcia mamy dla Ciebie w Fit Lejdis!

_

Pakiet Mama i Ja

Równoległe zajęcia dla Mam i dzieci

Pakiet Mama i Ja to równolegle zajęcia dla dzieci w formie Mixu tanecznego

(4-6lat) lub (7-11lat) oraz zajęć dla mam na sąsiedniej sali.

 

Zajęcia odbywają się w:

– Poniedziałek 17:20 Mix Taneczny 7-11 lat, a dla mam Sexy Pupa 17:15

 

– Wtorek 17:20 Mix Taneczny 4-6 lat, a dla mam Płaski Brzuch i Turbo Spalanie 17:15

 

– Środa 17:20 Mix Taneczny 7-11 lat, a dla mam Slim Figura i Płaski Brzuch 17:30

 

– Czwartek 17:20 Balet 4-6 lat, a dla mam Trening na Start 17:15

 

– Sobota 11:15 Mix Taneczny 4-6 lat, a dla mam Strong by Zumba 11:15

Formy taneczne

Latino Dance Solo

Latino Dance Solo

To mieszanka wszystkich tańców latynoamerykańskich.

Chcesz się poczuć bardziej kobieco dobrze się przy tym bawiąc?

Spróbuj tej formy nauki wdzięku i seksapilu. Dzięki cha-chy, salsie, sambie i innym latynoskim tańcom twoje biodra same będą się kołysać w rytm muzyki i wcale nie potrzebujesz do tego partnera.

Co tydzień nowy taniec, nowa choreografia, nowe możliwości. Na imprezach nie będziesz się już czuła skrępowana, bo twoje ciało samo będzie prowadziło cię przez taniec.Zapomnij o problemach skupiając się na nauce kroków. Poczuj się piękna, uwodzicielska i kobieca.

Beauty Dance
image

Beauty Dance

Beauty Dance to styl w którym najważniejsza jest Twoja atrakcyjność w tańcu.
Niezależnie od Twojego wieku czy umiejętności tanecznych podczas tych zajęć nauczysz się jak podkreślić kobiecość w tańcu, wyeksponować swoje atuty i zwiększyć swoją pewność siebie.
W choreografiach skupimy się na ładnej prezencji, gestach, mimice, wyłapaniu akcentów muzycznych, zagospodarowaniu czasu w tańcu i odrobinie gry aktorskiej, czyli tych elementach które sprawiają, że potrafimy oczarować innych w tańcu.

Sprawdź To i Ty! Jesteś kobietą, bądź kobietą

Bachata

Taniec i Fitness

Zumba

Zumba

To fuzja tańca i aerobiku zainspirowana latynoskimi rytmami. To innowacyjny system fitness kształtujący sylwetkę, poprawiający kondycję. Idealny dla każdej z Was – bez względu na zdolności ruchowe czy doświadczenia w tańcu i fitnessie. Podczas zajęć instruktorka prezentuje układ choreograficzny z powtarzających się figur, dopasowanych do energetycznej muzyki. Dzięki temu w szybki i łatwy sposób zajęcia zamieniają się w doskonałą zabawę, a nie wymagający trening.

Dodatkowym atutem Zumby jest jej otwarty charakter – do grupy możesz dołączyć w dowolnym momencie

Spalanie kalorii, uśmiech i ekstremalna dawka pozytywnej energii to dopiero początek – odkryj sama jak na Ciebie działa Zumba!

 

Na zajęcia zapraszamy :

  • w poniedziałek o 19:10
  • czwartek o 19:05
  • piątek o 20:00

Dołącz do naszych Fit Lejdis i poczuj moc jaką mają w sobie kobiety!

 

Zobacz jak wyglądają zajęcia Zumba 

Salsation

Salsation

Opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch. Kładzie nacisk na muzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą. Podczas zajęć gwarantowany uśmiech i mnóstwo pozytywnej energii. Idealny sposób na doładowanie akumulatorów przed wyzwaniami dnia codziennego, zły humor i niepogodę.

Zajęcia są otwarte dla wszystkich, zarówno początkujących, jak i profesjonalistów.

 

Zobacz jak wyglądają zajęcia Salsation

Strong by Zumba

Strong by Zumba®

Jest programem, łączącym w sobie elementy ćwiczeń kardio oraz ćwiczeń wzmacniających z wykorzystaniem własnego ciężaru ciała, w formie zsynchronizowanych z muzyką ćwiczeń, która została stworzona w taki sposób, aby motywować do przekraczania swoich granic i osiągania coraz lepszych i szybszych celów treningowych. Zajęcia poprawiają kondycję, spalają tkankę tłuszczową i rzeźbią sylwetkę.

Trening na start

Stability & Stretching

Stability & Stretching

Zajęcia na których skupiamy się na wzmocnieniu mięśni posturalnych, odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała.Systematyczny trening może zmniejszyć objawy bólowe kręgosłupa, przywrócić balans mięśniowy, poprawić osiągnięcia sportowe oraz zapobiec kontuzjom. Zakończone relaksacją i poprawą elastyczności ciała.
Zajęcia dla wszystkich niezależnie od grupy wiekowej oraz sprawności fizycznej.

Zobacz jak wyglądają zajęcia Stability & Stretching

Trening na Start

Wzmacnianie

Sexy Pupa

Sexy Pupa

Trening wzmacniająco-kształtujący dolne partie ciała, który wykonywany jest rytmicznie do muzyki. Składa się z 15 minutowej rozgrzewki i półgodzinnego treningu właściwego. Regularne ćwiczenia zapewniają zgrabną sylwetkę – płaski brzuch, jędrne pośladki i szczupłe uda. Młodość to nie wiek – to stan umysłu! 

SEXY PUPA to: 

  • doskonałe i trwałe rezultaty
  • redukcja cellulitu
  • sprężysta, zdrowa i elastyczna skóra
  • lepsze samopoczucie

Zobacz jak wyglądają zajęcia Sexy Pupa

Slim Figura + Płaski Brzuch

Slim Figura + Płaski Brzuch

To interwałowy trening, wykonujemy ćwiczenia o bardzo wysokiej, ale także niskiej intensywności

– Na początku zajęć krótka rozgrzewka, na koniec rozciąganie

– Ćwiczeni nie są skomplikowane, są skoczne i szybkie.

– Angażuje całe ciało, dzięki czemu wzmacniamy maksymalnie dużo mięśni,

– Przez cały trening angażujemy głównie mięśnie brzucha, ud i pośladków, dlatego już po miesiącu widoczne jest wysmuklenie tych partii

Utrata do 600 kcal – trening dla średniozaawansowanych i zaawansowanych

Zobacz jak wyglądają zajęcia Slim Figura + Płaski Brzuch

Fit Lejdis

FitLejdis

Trening ogólnorozwojowy z elementami interwału. Na zajęciach wykonywane są ćwiczenia modelujące całe ciało, ramiona, barki, plecy, brzuch, pośladki, nogi. Między kolejnymi są elementy spalające, czyli szybkie, łatwe ćwiczenie wykonywane przez 30 sekund.

Jeden układ jest powtarzany jest przez miesiąc kalendarzowy, żeby uczestniczki mogły zapamiętać i dopracować ćwiczenia.

Trening przeznaczony dla Osób na każdym poziomie zaawansowania, w zależności od potrzeb, dobierany jest ciężar oraz ilość powtórzeń.

Dzięki ćwiczeniom skóra jest lepiej ukrwiona i napięta, dlatego ćwiczenia pomagają walczyć z utratą wagi cellulitem .

Shape

Shape

Trening wzmacniający wszystkie partie ciała. Rozpoczyna się rozgrzewką w postaci krótkiego układu, po której następuje część ćwiczeń wzmacniających z różnymi przyborami lub ciężarem własnego ciała, w pozycji stojącej i leżącej na matach. Trening ten doskonale rzeźbi i modeluje całą sylwetkę. Sesję treningową kończą ćwiczenia rozciągające i rozluźniające mięśnie.

Spalanie

Fit and Jump

Fit and Jump


Trening na trampolinie pozwoli Ci nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także szybciej spalić zbędne kalorie. Eksperci przekonują, że podczas skoków angażujemy 70% więcej partii mięśniowych niż w trakcie biegania, dzięki czemu szybko zauważamy efekty.
Największą zaletą treningu jest jego przyjemny charakter. Trampolina to atrybut dziecka, który momentalnie wywołuje na naszych twarzach uśmiech. Osoby, które były zmęczone psychicznie treningami w końcu cieszą się na jego myśl. Odliczanie czasu do końca treningu zmienia się w odliczanie z niecierpliwością czasu do treningu.

Jędra pupa, redukcja cellulitu, silne nogi… to tylko początek długiej listy korzyści.

Ile kalorii spalisz w trakcie jednego treningu? Spalanie to oczywiście kwestia indywidualna dla każdego, zależy przede wszystkim od zaangażowania uczestnika, jednak w trakcie jednego treningu jesteśmy w stanie spalić nawet 800 kcal.

 

Jak przebiegają zajęcia?

Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Dzięki miękkiej powierzchni, mimo swojej intensywności trening odbywa się przy zupełnym odciążeniu stawów.

Oprócz intensywnego treningu spalającego, podczas specjalnego bloku skupiamy się również na wzmacnianiu poszczególnych partii mięśniowych, a efekty widoczne są w mgnieniu oka. Trening poprzedzony jest specjalną rozgrzewką, która pozwala uniknąć kontuzji i zakwasów. Kończymy go krótkim, ale intensywnym stretchingiem, który relaksuje nasze ciała i sprawia, że w szybkim tempie stają się jeszcze bardziej elastyczne.

 

Dla kogo są te zajęcia?

Zajęcia skierowane są dla wszystkich! Trampolina i program treningowy zostały stworzone w ten sposób, aby także osoby starsze, otyłe czy kontuzjowane mogły uprawiać ten sport. W przypadku kontuzji, oczywiście wymagana jest konsultacja lekarska.

Dlaczego warto ćwiczyć na trampolinie?

*skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia;

*to idealna forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu;

*wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki;

*trening w mgnieniu oka zwiększa gibkość i koordynację ruchową;

*sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu, odpręża i zapewnia bombę endorfin.

 

Co zabrać?

  • Strój sportowy; koniecznie wygodny, sportowy stanik oraz buty z miękką podeszwą.
  • Butelkę wody i szeroki uśmiech.
  • Przydatny jest także ręcznik.

Do zobaczenia na trampolinach!!

Płaski Brzuch + Turbo Spalanie

Dla wymagających

Cross Lejdis

Dla Pań bardziej wymagających i chcących ćwiczyć mocniej i więcej. 

Cross Lejdis. Zajęcia dla kobiet, które lubią mocne wrażenia. Przekonaj się, że ciężkiego treningu nie należy się bać. Wpleć w swoją rutynę trening, który doskonali kondycję oraz wzmacnia wiarę w siebie. Cross Lejdis to wysiłek oparty na bieganiu, ćwiczeniach ze sztangami, kettlebells oraz gimnastyką na drążku. Nie ma zmiłuj. Tu pracuje się nad każdą partią ciała wciskając z siebie ostatnie krople potu. Satysfakcja po zakończonym treningu gwarantowana, w pakiecie ze świetną atmosferą.

Sztangi

Sztangi,

To rodzaj treningu siłowego w grupie przeznaczony dla głównie dla kobiet
Prowadzony jest ze sztanga fitness, do rytmicznej muzyki według pokazywanej przez instruktora choreografii.
Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. Szczególny nacisk kładziony jest na uda, pośladki, ramiona i barki.

Celem ćwiczeń ze sztangami jest wzmocnienie mięśni i wymodelowanie ciała. Dodatkowo praca z gryfem podworuję wymuszenie na uczestnikach zajęć poprawnej postawy ciała. Efekt uboczny ćwiczeń to utrata kalorii – godzinne zajęcia pozwalają spalić ok. 400-800 kcal w zależności od wybranego obciążenia i indywidualnych parametrów.

Treningi Specjalne – dla kobiet w ciąży

Ciąża w Formie

Ciąża w Formie

Aktywność fizyczna to ważny element prowadzenia ciąży fizjologicznej. Zachodzące zmiany czynnościowe i anatomiczne mają duży wpływ na zdolność wykonywania ćwiczeń oraz reakcji organizmu. Ciąża i poród wymagają dużego wydatku energetycznego od kobiety.

Aby odpowiednio przygotować się do porodu i zapobiec dolegliwością bólowym występującym w ciąży niezbędna jest dobrze dobrana aktywność fizyczna, kładąca duży nacisk na wzmacnianie , mobilizację oraz naukę poprawnego oddechu i świadomości ciała.

Celem zajęć jest : wyuczenie użycia ciała w walce z dolegliwościami ciążowymi, wyuczenie użycia ciała w uwalnianiu dziecka, utrzymanie dobrej formy fizycznej oraz fizycznej przez cały okres ciąży.

Zajęcia mają charakter body & mind, skupiają się na słabych punktach kobiecego ciała, nauce aktywacji dna miednicy oraz na bezpiecznych technikach radzenia sobie z dyskomfortem podczas ciąży.

Obecnie zajęcia prowadzone są jedynie w formie indywidualnych treningów personalnych z instruktorką.